loading...
اس ام اس سایت سمیر موبایل
samir بازدید : 129 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

آن چنان غرق تو بودم که خودم یادم رفت

خیره در چشم تو آنقدر که غم یادم رفت

نذر چشمان تو هر شب به حرم می رفتم

بقیه مطلب روی ادامه مطلب

آن چنان غرق تو بودم که خودم یادم رفت

خیره در چشم تو آنقدر که غم یادم رفت

نذر چشمان تو هر شب به حرم می رفتم

محو چشمان تو بودم که حرم یادم رفت

بین دستان تو با من دو قدم فاصله بود

دو قدم فاصله تنها، دو قدم یادم رفت

خواستم نام تو هر روز به یادم باشد

پشت دستم بنویسم... که قلم یادم رفت

کاش میشد به من و حرف دلم گوش کنی

کاش باور بکنی حرف خودم...♥♩

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 776
  • بازدید کلی : 24,365